CD dah siap....!!!

CD dahsiap?
CD apa???
he he he... tadi Faezah from studio yg Mummy Ayu & the gang
inform CD pic kami dah siap
alamak...suka nye hati..
cepatkan...??
so...minta tolong hubby Lin gie amik
and insyaallah esok Mummy Ayu leh tgk pic pic tu...
and will share with kenkawan....
sukanye....!!
tak sabar nak tgk hasil pic pic tu
harap harapnye semuanya ok
malam nie tido tak lena la
sbb nak tgk pic photoshoot esok
and.....nak jumpa edward cullen esok..he he he!!!
sukanye....!!!!

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. wah! kita pon sm xcited nk tgok pic2 tu..up cpt2 nnti tau! ;)

    ReplyDelete
  2. yeaaa..excited gak nk tengok piccas..sure cun nih! ^_^

    ReplyDelete
  3. lunch nnti ko date ngan edward kan..
    jelos makkkkkkkk...
    kirim salam kat pakwe i tu yek..
    huuhuhu....
    pe pun enjoyyyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
  4. oyat pun cam x sabar nak nengok

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. wah bestnya photoshoot ni..semua ni kawan2 blogger ker..teringin gak nak ambik gambar family ceria cam ni

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...