Akhirnya dapat gak rasa fav Amy nie...

pas dah makan kenyang ..
kami cari kedai nie plak.
Garret Pop Corn
and finally dapat gak kami rasa...
Mummy Ayu beli yg ada macadamia tu
saiz medium jer
tapi harga dia big lagi yg Net punya
takpe la..
sesekali..plus nak try kan
Net amik yg caramel punya saiz big

and..yum yum..
memang sedap..berbali la ngan harga dia

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. hah aku dh bc kt entry nett....tp tu la yg kacang mmg mhl...tp aku suka je

    ReplyDelete
  2. huhuh..
    bukan peminat setia
    mmg tak dapat la nak craving ke ape..

    ReplyDelete
  3. The one and only in Malaysia, (^_^), other than its delicious taste,popcorn tu jadi fav Oprah Winfrey, tu yg price melonjak naek tu..huhuhu..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...