All the best & good luck my BFF!!!

entry khas untuk my beloved BFF..
yg tika dan saat ini
sedang dok menanti, menunggu
dalam debaran & kerisauan
nun di maktab cheras
menunggu saat untuk dipanggil
oleh Tuan peng'interview'

tapi tadi dia update..
interview dia sebelah petang nanti
dia yg paling last
and the only perempuan
alamak..
kalau aku pun confirm nervous giler
tapi..aku tau
ko okey punya
rillex, chillex..control nervous
ko baca la dulu semua yg ko dah buat nota tu
and minta2 petang nanto
yg interview ko pun..nak cepat balik
so..takde la lama2 sgt..
okey?

so....
ALL THE BEST to you dear
semoga ko berjaya dlm interview nie...


caiyok..caiyok!!!

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. gudluck kak net!!! ya allah,, nerbess nya.. dah la sorang pompuan!! heheee

    ReplyDelete
  2. hi mummy ayu, this is jaclyn from sirens.
    we have yet to get your response for anmum, did u receive my emails?
    pls do at least reply to let me know the status asap

    Thanks

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...