Warna warni

harap jadi mcm ni la nanti
japanese roses yg 3 tingkat tu
colorful kan
ni pun x banyak lagi bunga ni

yg ni kat pasu bawah
ada jugaks...

suka tgk bunga2 tu
๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. kalau nak warna-warni camni dalam satu pasu tu cucuk sekali harung ke benih dia? blur aku babe bab2 bunga ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokok ni takyah benih, aku selalu main patah & cucuk je...ada yg hidup, ada gak yg mati..tgk tangan, tgk nasib jugak la.. he he..
      yup..tanam je mcm2 color dlm satu pasu..nanti color2 la bunga nya...

      Delete

Jemputla komen di sini...