Long time...

last week...
rasanya seminggu tu x berupdate blog ni

sbb busy sgt...
busy kat opis & busy jugak di rumah

kat opis...biasa la
closing acc...
and ngadap fail yg bertingkek tingket

kar rumah plak
emmm... ni yg x larat rasanya
but...family kan
of coz la kena buat
nanti Mummy Ayu story ek
byk pic nak share nie

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. sy pon ade skit2 busy dgn aktiviti sekolah.. jom la kita sama2 busy.. hihi

    ReplyDelete
  2. nanti dha busy jemputlah bw blog saya.hehe

    ReplyDelete
  3. nanti dh x busy jemputlah bw blog saya. hehe

    ReplyDelete
  4. sama la bz..baru sempat update cite raya

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...