Cucur Udang Besar - area Giant Senawang

ni cite lepas raya dah yer...
Jumaat lepas...kuar ngan Ibu jab
beli brg skt..
pas tu cari la goreng pisang mcm tu.. utk minum petang
sekali jumpa...stall ni
luar pagar Giant Senawang tu
belah depan...but ujung2 skt la
Cucur Udang Besar + kuah kacang
menariks ni
terus berenti

wah...betul2 besar tau cucur udang nya
besar tapak tangan ada la
tgk abg ni goreng
udang pun besar

1 RM 6...berbaloi la
sbb besar
dia siap2 potong 1 bekas plus kuah kacang nya

sedappp..
kuah kacangnya pun berasa elok je
jom ramai2 pi try!!!
semerbak je bauk cucur udang dlm keta Mummy Ayu petang tu
😋😋😋
sampai rumah..terus buka & makan
tu yg x de pic dlm pinggan tu
he he he...

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. Memang betul-betul besar ni ... lama tak makan kuih udang dengan kuah kacang.

    ReplyDelete
  2. eh besar betul! selalu lalu je tepi gerai dia. kena berhenti try la lepas ni hahaha

    ReplyDelete
  3. susah nak cari cucur udang yg sedap di kelate ni. kalau ada pun x sedap. mcm x ikhlas nak meniaga. mujurlah mummy terjumpa yg besar n sedap!

    ReplyDelete
  4. fuhh... puas hati betol mkn tu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...