Pokok di office

assalamualaikum
salam khamis
good morning

pagi ni..done tanam dlm pasu
spider plant Mummy Ayu
kat opis punya pasu

x tau la pokok ke berapa dah dlm pasu ni
mcm2 pokok dah
harap yg ni bertahan lama la
sbb jauh dtg ni
and baca2..pokok ni x perlukan direct sun light
and x perlu nak siram selalu

and harap2 menjadi elok la
mcm yg pn mimi nya tu
cantiks....

moga yg baik2 saja utk kita semua
in sya Allah

have a good day!!! 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. sejuk mata memandang bila ada pokok di ofis kan....

    ReplyDelete
  2. cantik pasunya, macam sesuai je spider plant duduk dalam tu.

    ReplyDelete
  3. Harap hidup dengan subur spider plant mummy ayu..
    Kedudukan workstation LZ tak kena cahaya matahari sebab itu tak sesuai letak tumbuhan hidup atas meja pejabat, rugi..

    ReplyDelete
  4. Alaaa...cantiknya....akak nak cari gak la...untuk pokok tambahan..keladi ngan pokok satu lagi tu elok masih subur lagi...

    ReplyDelete
  5. Alahai.. cantiknya.. Geram tengok..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...