B'fast punya alkisah pagi nie...

as salam
morning semua
pagi nie.....sampai mcm biasa..
dp parking pun alhamdulillah senang
dok la terkedek2 kami 3 beranak
ngan susu ian, susu iris & pampers iris...
gie beli b'fast for Ian & Iris
dah beli tu..naik atas tingkat 5..
dah nak sampai umah bbsitter
baru perasan susu tertinggal kat tempat adik jual kuih tu
alahai..turun balik..than naik balik
pas tu baru gie beli b'fast untuk Mummy Ayu plak
tapau nie jer...
nasi guyeng sikit + sambal telur puyuh tu...yum yum
teringat lak kat BFF ku yg demam
yg cafe nie ada jual bubur..ingat nak tapaukan la..
tapi tak tau la dia dah keja lum, dah ada b'fast lum
so....mula2 taip msg..
takut dia tak perasan plak
..terus call...
suara still serak & dgr mcm teruk gak demamnya
rupanya still mc lagi
sian Net..demam lagi dia


apa pun..ko makan ubat key, take care semua
and ....GET WELL SOON!!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. wah menu sodap ..

    * sian nye Nett , domam ye.. padan le blog x gerak2

    ReplyDelete
  2. biler berpose nie nasi goreng lawan ngan telur puyuh..bubur nasi pun amat menyelerakan alynn..

    ReplyDelete
  3. bubur nasi kena letak ikan bilis goreng dan telur masin memang sedap..tapi kalau dah demam tu, makan apa pun tak lalu kan...

    ReplyDelete
  4. ehehehehe........buruk gambar pompuan demam tu..aku demam aku active eheheh

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...