Cantik tak???

leh buat baju raya tahun depan nie
cantik tak?
color kuning lembut jer
and meriah ngan manik2 + labuci...
ini la yg boss Mummy Ayu belikan as souvenir dr vietnam
kata dia....Datin yg pilihkan..
apa pun.. tq so much!!!
nak kena call Datin..say thank you nie...
dah 2 pasang dah baju raya
lagi sepsang tu MIL beli kat kambudia
pun lum buat baju..yg tu color hijau
emmm...syukur alhamdulillah sgt dpt boss mam nie
gie jenjalan tak lupa yg kena tinggal kat opis
he he he..
plus dia sgt senang dijaga
cuma busy jer..tu yg kenkadang pening gak nak aturkan schedule dia...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. cantikk laaa kak...untung dpt bos cam ginie...ada jer ole2 kalo dia g memana

    ReplyDelete
  2. untung dapat bos cam tu..terbaekk..

    memang cantik kain kat vietnam...murah2 pulak tu...ada member baru balik vietnam, amik stok kain pasang..,,siap buat berniaga lagi....

    kuning lembut tu cantik sangat...serius!!

    ReplyDelete
  3. wah x sangka i jwb betol. ;p
    tahniah , mmg cantek :)

    ReplyDelete
  4. cantik sgt2..tumpang hepi sekaki :)

    ReplyDelete
  5. raya tahun depan boleh melaram dengan baju ni..cantik

    ReplyDelete
  6. Cantik laaa . sakan aa raya hihi :D

    ReplyDelete
  7. kalu ya dah tak sempat buat baju raya ni....terus hantar kt taylor....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...