Macam kurang je cerita minggu nie

minggu nie macam kureng je bercerita
and kureng je snap2 gambar 2 org budak bertuah nie....
Ian & Iris of coz...
dua2 nie pun pic last year
saja jer letak kat sini....

dua2 pun sihat..alhamdulillah..
and..minggu depan
of coz..sambung lagi letak pic terbaru diaorang berdua..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. sesekali tgk pic lama best kan..eina pun tiap2 hari kalau bleh nak snap pic anak..hee~ dh dua nnti, dua2 pun kena sama rata..hee~

    hppy weekend~

    ReplyDelete
  2. wohooo...as usual..diaorg mmg comeyy!
    Me ada cerita to x dan nk bercerita..ekekeke

    ReplyDelete
  3. citer bab pengarang jantung hati, memang tak habis...begitu juga dengan saya..

    ReplyDelete
  4. ha;ah kurang skit citer psl bdk berdua nie tapi mggu dpnkan ada pasti mcm2 story ayu akan citerkan....

    happy weekend

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...