Ian belajar bahasa cina...Mummy tak dapat la nak tolong

nie buku homework Ian semalam
kalau bahasa melayu, bahasa inggeris or jawi
leh gak Mummy tolong ajar tulis, ajar eja, ajar huruf
kalu yg nie..sorry la
ajar tulis je la boleh
nak bunyi pun tak tau
Ian..leka buat
ada gak dia bunyi kan
Mummy pun tak tau la betul ke tidak
see...
ada cikgu cina khas dtg setiap hari selasa
ajar kat tadika tu bahasa cina
bagus untuk kanak2 kan untuk belajar 3rd language

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. bgus ni ian pandai belajar cina.. nanti ian boleh ajar mama die pulak.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Saya juga ingin mempelajari bahasa cina ini, tapi nak kena belajar pula dari mulaf. Maknanya saya ni setaraf la dengan budak tadika...:)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...