Peneman setia kat opis sekarang nie

sekarang nie kat opis
Mummy Ayu ada temans etia
(dulu pun ada)
tapi sekarang lain sikit
agak2 la
sapa teman setia Mummy Ayu tu?
pc..of coz la
tapi sekarang nie
seawal kul 9 or 10
Mummy Ayu dah bertukar
laju jer pakai sweater nie
sejuks....nak beku kadang2 tu rasanya
pas dah bersweater tu
berpeluk lak ngan bantal pink tu
uuiiihh..best..
kalu boss takde..lena gak la kejab
sejuk2 kan sedap tido...
cuma tak selesa jer
ye la tido duduk kan..
lain la kalu ada sofa ker kat opis
confirm lagi lena
he he he
kadang2 pegawai kata...
Mummy Ayu dah mcm org eskimo
ada ker?
sejukssssss......

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. dh mcm nak pi men ski dah kak ayu ni, hehe

    ReplyDelete
  2. klu ada salji turun sebijik cam dah ddk kat eskimo eheh

    ReplyDelete
  3. kat sini panas lah mummy ayu...aircond pun tak rasa kena pulak tambah kipas...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...