Doc wanna be...?


This pic taken yesterday, coz mummy mc...
baru balik dari klinik, tu pasal Abg Ian nye bawa keluar dia punya mainan doktor tu..
Yang Bam Bam Iris pun terpaksa la jadi patient, walau pun tanpa rela..
Habis adiknye di periksa...
Nasib baik Bam Bam Iris in a good mood, kalu tak...menjerit la dia.
Agaknya, dia pun hairan, apa la abang aku dok buat nie kan...?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. Salam ayu...thanks for visiting my fotopage. memang banyak fotopage yg jual2 mcm kat blogspot jugak. in fact saya ada 1 lagi yg amik tempahan hantaran http://kasihabadi.fotopages.com
    hehe...

    rgds, Elly
    http://soadorablebabies.fotopages.com

    ReplyDelete
  2. iris sgt bam bam!ala tomei2...ish rase nk cubit jerk hehe

    ReplyDelete
  3. CatlinaFly:- sikit hari lagi E-ein pun bam bam gak..kasi dia minum bf banyak-banyak.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...