Lagi posing posing di KLIA

alloooo...selamat pagi!!!
indah sungguh pagi jumaat ini
mita minta la tgh hari nanti free
supaya senang nak lunch nanti
dgn sapa kalu bukan cik notti netti
he he he..pantun tu
ok la..sambung sikit lagi pic kat KLIA
semalam ada 3 org jer kekanak
so..layan kan gula gula besar sorang satu
lepas tu semua tak abis
yg Iris punya
bukan dia makan tinggal separuh..tapi jatuh
so pecah la...
Ian..as usual
punyala..lari sana lari sini
seronok sesangat...
Iris bam bam pun tak nak kalah
sana sini berlari
Mummy pun nak posing gak dgn Ian & Iris
kat dalam tu ada mainan
sempat la jugak bawak Ian & Iris main
tapi Ian sorang je main
sbb kena buka kasut semua
malas la Mummy nak masuk
tapi Ian pun main kejab
sebab dia kata
"Mummy..mcm mana nak main?
ramai sgt org"
sayang..dah sah la tempat mainan
memanng ramai
tak nak main..jom!!
Iris dok kat tepi jer.
tgk org main
nasib dia pun tak heboh nak main
good girl la Iris....
very understanding
pic wajib
4 of us @KLIA
actually ni 1st time Ian & iris gie KLIA
tu yg diaorang seronok sgt tu
tak pe ..nanti 19 hb kita gie lagi yer
amik Tok Wan & Mak Tok balik plak
nanti sambung lagi.....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. mummy...ian ngan iris nak nek belon ikut maktok...

    ReplyDelete
  2. ooh lama tak jejak KLIA...dedulu prnh part time kije time study kt sana..masyuuuk..hehe..

    sah2 la playground ramai orang kan..Ian kan..hehe..Iris good girl yeh..

    ReplyDelete
  3. oooo jatuh n pecah...sayang nya la..suka tgk bdk2 mkn lolipop..hehe..

    ReplyDelete
  4. dah agak mesti pecah & jatuh, coz klu daneen tu taktik dia nak dpt yg baru..

    ReplyDelete
  5. Cute jer makan coklat ek..photo tue le masuk contest tue..bila anak dah besar penat gak nak mengejar kan tapi lumrah la bila jadi mama papa kan..

    ReplyDelete
  6. dah nama playground mesti ramai org.. kdg2 tuh risau gak takut terlanggar dlm ramai2 tuh kan???

    bestnya lolipop ian & iris... aunty nak sket... heheh!!

    ReplyDelete
  7. wah besaqnyer lolipop...nape cam moody je anak dara tu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...