Yg pertama di terima....

cantikkan hamper nie
riben pun ada tulis CIMB
so..dah tentu dr CIMB
but of coz la bukan untuk Mummy Ayu
untuk boss
Mummy Ayu just tolong sign n terima
kenapa diaorang tak anta 2 kan?
satu untuk boss & satu untuk PA boss....
he he he...
posto..posto...

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. wa bestnya >< sapa la nak bagi saya hamper sebegini cantik? kui3... xmakan buat simpanan je ><

    ReplyDelete
  2. wah mimpi lah nak dapat hamper comel macam ni :)

    ReplyDelete
  3. Biasalah hamper corporat...harus daBomm

    ReplyDelete
  4. nanti aku hantar kat ko muahahaha

    ReplyDelete
  5. biasa nya klu bos dpt byk2, mesti 1-2 akn dpt kat kita punya.. mesti kak u dpt lah nnti..

    ReplyDelete
  6. Wan ~ tu la..kita nie sapa

    Mira ~ tul kan..sedih tu..

    Aleyn ~ yes...kena jaga standard la..

    Nurhayati ~ malu la nak minta

    Net ~ aku tuntut tau!!

    Farra ~ tak de nye...tahun lepas dpt byak..takde pun..bg dia kalu org kasi tu..dia hargai..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...