Kenangan terindah

Kenangan terindah

bila nak puasa, bila nak raya hari Jumaat selalu la... ada je kenangan yg menjengah minda tak pernah tak ingat la  pendek kat...

Read more
Permohonan pulang dari Kampung ke Rumah Sendiri

Permohonan pulang dari Kampung ke Rumah Sendiri

semalam Datuk Seri Ismail Sabri umumkan bagi rakyat Malaysia yg terkandas di kampung boleh buat permohonan utk balik ke rumah sendiri ...

Read more
Masak-masak

Masak-masak

semalam cuti emmm... lepas siap lunch terus start mula2...dadih Dido nak makan dadih pas tu wat choc chip cookies lama ...

Read more
Subhanallah...

Subhanallah...

assalamualaikum salam khamis good morning semua!!! pagi ni, nampak view ni subhanallah stop kat simpang jab snap sikit ke...

Read more
Masak masak and masak lagi

Masak masak and masak lagi

aktiviti yg paling banyak kita kita ni buat sepanjang PKP ni adalah memasak masak, masak, masak dah masak lagi mcm Mummy Ayu ...

Read more
Banyak penurunan....alhamdulillah

Banyak penurunan....alhamdulillah

assalamualaikum salam selasa good morning semua semalam...tgk update pasal covid 19 ni alhamdulillah, tiada kematian and jumlah...

Read more