Posing posing

bukan main seronok lagi masing2 berposing pagi raya tu
emmm..x la pagi sgt
dah kul 11 lebih dah time ni

gi depan rumah je
ada playground
dah besar dah hero & princess Mummy Ayu ni

ni pic raya 2010 dulu
💓💓💓

today....
emmmm....
dah bujang & anak dara dah

Iris bukan jenis yg suka bergambar
kalu dia nak bergambar tu
memang elok & ikhlas je senyum tu
layan je la

Ian plak..
mcm Mummy Ayu masa muda2 dulu
memang suka bab bergambar ni
hero sorang ni
sakan...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. besar2 dah semuanya. Tema hitam tahun ni ye

    ReplyDelete
  2. Besar dah anak bujang dan anak dara mummy ayu. Posing posing je lah raya ni sebab tak boleh nak kemana mana.

    ReplyDelete
  3. Cantik pula warna hitam ini.. Comel je berposing..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...