His turn 45th...

assalamualaikum 
salam isnin
good morning semua

pagi ni mcm2 hal plak...
and today pun... a bit down for me
mcm yg Mummy Ayu cita hari tu la

hari ni..kalau arwah ada.. dah 45 tahun dah umur dia
FIL Mummy Ayu buat pagi2 & share dlm group whatsapp
Allahukbar

kuat x kuat..memang kena kuat sgt
utk diri sendiri, utk anak2, utk semua
lately ni dok layan lagu ni je
sayu sgt dgr lirik nya
Di saat sendiri by Dadali
but yg ni cover by Wani Annuar

Hari demi hari t'lah kulewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku
Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Kucoba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu, aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku
Rindu, aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri
Oh, jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Kucoba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu
Rindu, aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

tapi bab cari pengganti tu
memang x de la yer
x de cari pun...

okies...
nak sambung wat keja
banyak nak cita, byk pic jugaks
but..nanti2 ek...
fail dah mula bertingket2 dah ni

Al Fatihah buat kesayangan ku
moga kita kembali bersama...sekeluarga di sana nanti
aamiin...

Happy birthday Didi...
miss you a lots  byk sgt Di!!!
😢😢😢

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. semoga sentiasa kuat mummy ayu..

    lagu tu mmg sedih.. nangis esak2 la kalo dgr.. huuu

    ReplyDelete
  2. Alfatihah buat arwah, semoga rohnya aman damai di negeri abadi...

    ReplyDelete
  3. al fatihah buat arwah Muhammad Zalmen Zakaria, moga rohnya dicucuri rahmat. Moga mummy Ayu dan anak-anak sabar dan tabah. Memang sayu lagu tu, kita yang dengar pun meleleh airmata bila menghayatinya

    ReplyDelete
  4. Salam takziah Mummy Ayu..
    Semoga roh arwah di tempatkan bersama mereka yang beriman..
    Sakit rindu yang tak akan tertunai..

    ReplyDelete
  5. Alfatihah untuk arwah. Sebak baca

    ReplyDelete
  6. Alfatihah. Semoga kak MA dan famili terus diberi kekuatan

    ReplyDelete
  7. Alfatihah. Semoga kak MA dan famili terus diberi kekuatan

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah untuk arwah.:(

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...