Dinner malam semalam

menu dinner malam semalam
masak simple2 je pun
but semalam extra skt sbb ada corndog
ada kawan kat opis jual
Ian & Iris suka la
tu yg beli tu
so...wat nasi goreng
on je la 

letak la mayo, cheesy sikit atas tu
fefeeling la mcm yg beli punya tu kan
best la masing2

Mummy Ayu
makan sayur je
konon2 tempura la
enoki mushroom, terung, bendi...semua Mummy Ayu celup tepung kan je
siappp!!!

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. sedap semua menu akak, ada gaya macam jepun, pastu corndog tu omputih ke gaya korea jugak heheheh

    ReplyDelete
  2. sedapnya corndogπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ kalau sos pedas mcm kt family mart tu sy x suka😁

    ReplyDelete
  3. Sedapnya corndog tu..Orang dewasa pun suka kalau dapat ni..hihihi

    ReplyDelete
  4. Ya ampun !! Menariknya corndog tu. Hee~ Ni dah nak pukul 1 pagi ni. Berkeriuk perut kite ha.

    ReplyDelete
  5. Hri tu buat sotong goreng tepung guna tepung tempura..sedap plak...nanti bleh la goreng cendawan enoki ngan bendi and kacang pea kan...asyik rebus je...corndog tu fav Dania...rindunya kat dia...

    ReplyDelete
  6. aku tak retilah buat goreng cendawan bagai ni...rasa macam dia serap banyak minyak gitu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...