Calling for all coffee lover!!!

weekend ni
ada kat Mydin Seremban 2
mcm pesta kopi gitu
wahhh...in sya Allah kalau x de apa2 memang nak gi ni

antara vendor yg terlibat...
so far Mummy Ayu pernah try Projek Kopi of coz...
one of my fav
and Aqoffee....baru2 ni gi kan
not bad jugaks

so to coffee lover
jom terjah weekend ni!!!! 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. Aduhhhhh...time orang ada program la diorang ni buat program plak....insyaallah kalau sempat ye...

    ReplyDelete
  2. wahhh sure happening ni hehheh i dh lama tak terjah event/pegi tempat2 crowded--faktor masa dan rasa mcm tak leh nak tolerate tmpt2 crowded sejak dh cecah umur gini heheheh

    ReplyDelete
  3. On the way balik kampung boleh singgah sini...

    ReplyDelete
  4. ala minggu ni tak balik Seremban...minggu ni nak ke Kelantan. Kalau tak confirm boleh terjah

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...