Nak gi keja ada bulan lagi

pagi tadi nak gi keja
see...ada bulan lagi
takde la awal sgt pun time ni
dlm pukul 6.45 mcm tu
time2 la Mummy Ayu kuar pun

hantar Ian & Iris kat sekolah
hari ni last day
seronok la masing2 cuti dah
kannn

kita pun seronok gak
sbb x jam la jalan nak gi keja pagi2
πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. sekarang pukul 7 pagi pun masih gelap gelita lagi kan

    ReplyDelete
  2. Memang sekarang pukul 7 pun gelap gelita lagi...

    ReplyDelete
  3. skrg ni waktu Subuh masuk lewat... kalau di Kelantan ni jam 6.18 am baru azan...

    ReplyDelete
  4. wahhhh awal betul tu dah keluarπŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete
  5. Semalam ayu pun excited pagi2 nampak bulan sabit ni. Sebab langit cerah kan, seronok budak kecik tu hehe

    ReplyDelete
  6. ha ah, saya perasan jugak bulan kat langit tu, sebabnya razeen sibuk ckp, mama, ada bulan, sambil dia tunjuk kat langit, masa nak antar dia pegi sek tu

    ReplyDelete
  7. bila cuti sekolah jalan nak gi keja tak jem, tapi bila pergi bercuti2 pulak jem hehe. Lumrah kehidupan di Malaysia.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...