Black coffee

assalamualaikum
salam selasa
good morning...

sebelum apa2...coffee dulu
black coffee... iced .. no sugar

Mummy Ayu ni kategori kuat ice jugaks
so selalu nya memang nak iced jugaks
walaupun pagi
kadang2 je...hot coffee...

tapau bfast, tapau utk boss sekali
mula2 x nak kopi ingat
but..emmm... eh nak la

kalau dah kopi pagi2 ni
tengahari nanti memang x de dah la
Mummy Ayu memang cuba nak kurang kan
dulu2..memang 2 or 3 kali pun ..layan je
but now.. memang once a day je
and kadang2 tu skip.. 2-3 .. no coffee day
ok la kan?

selalu nya memang americano
kadang2 je baru amik machiato or cappucino
pun..ok la kan?
he he he



 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

14 comments:

  1. ada kopi baru bersemangat kan?💪

    ReplyDelete
  2. Saya tak reti minum kopi tak bergula. Sebelum kena pantang kopi, selalunya saya ambik kopi susu. Kopi 'O' cuma ambik bila nak cecah biskut kering je hehe.

    ReplyDelete
  3. kadang dana suka kopi o pekat kosong gini kak janji ada ais je

    ReplyDelete
  4. black coffee...aku kalo kopi ada susu br bole minum ...kopi susu ais hehe

    ReplyDelete
  5. Eh eh..kenapa kurangkan kopi tu?

    ReplyDelete
  6. Kangen ngopi..sudah tiga bulan ga ngopi karena lambung ... emmm sedapnya liat kopi

    ReplyDelete
  7. minum kopi kalau awal pagi memang layan

    ReplyDelete
  8. Sy awal pagi pekena teh o... cukup la minuman bergula di pagi hari utk energy sepanjang hari... pastu ulam air 0 je

    ReplyDelete
  9. Layan kopi pagi² tak ngantuklah buat kerja hehe...

    ReplyDelete
  10. Terbalik kita… saya pula kalau apa2 nak yang hot. Sekali-sekala je pilih kopi ais 😁

    ReplyDelete
  11. Saya pun baru tadi minum americano, takde gula. Tapi panas. Nikmat, kan...

    ReplyDelete
  12. wpun saya tak minum kopi, tp saya suka tea!! i minum tea tp guna zero calorie sweetener then letak susu lowfat milk sikit, bg kaler mcm teh tarik (i memang tak guna gula kalau buat minuman kat rumah) dh terbiasa gitu sbb nak reduce sugar intake

    ReplyDelete
  13. black coffee w/out sugar mmg elok kalau nak trim down badan

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...