Coffee ... coffee...

pagi ni tetiba plak rasa nak minum coffee
lepas bulan puasa ni Mummy Ayu memang dah slow down sikit la coffee
3 minggu x sentuh langsung coffee masa puasa tu
minggu keempat dah start balik dah
and sampai now la
but bukan hari2 la...
2-3 baru minum

pagi ni..craving sgt padahal semalam minum dah
so..meh la order jer 
tu dia
alhamdulillah
layan sgt kan....

ada geng plak tu
jadi je la kan
kalau sorang2 x jugak kot
but x tau la 

muka gumbira
sbb dpt apa yg dihajati

berdua lebih baik kannn

💕💕💕

minum haft je
dah sejuk tu....simpan dlm peti ais 
tambah ais..lepas lunch plak 
iced coffe plak
he he he....

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

12 comments:

  1. segar mata dapat kupi2 ye mummy...kalau sy minum kopi terus tido pening

    ReplyDelete
  2. Apa daya saya tak lagi minum kopi dah tiga bulan ini karena lambung bermasalah..sebelumnya suka sekali😀

    ReplyDelete
  3. yess Zus coffee peberet kak ana juga nii :)

    ReplyDelete
  4. Adik saya suka beli kopi di Zus. Tumpang tengok.

    ReplyDelete
  5. Sha pun bila teringin baru minum kopi.. kikiki..

    ReplyDelete
  6. Eh, saya punya entri hari ni pun, ada beli kat Zus Coffee juga. Sama kita. :)

    ReplyDelete
  7. paham2 pencinta kopi dengan kopi tak dapat dipisahkan..bff gitu..hehe..

    ReplyDelete
  8. bahagia naa dpt secawan kopi👍👍👍

    ReplyDelete
  9. Mengopi sambil layan blog ke tu hehe....
    PH kureng sikit kopi, more to tea

    ReplyDelete
  10. wpun saya tak minum kopi, tapi saya sukaaaa sgt vanilla frappucino kat starbucks...ni pun dh rasa cravin ni haishhhh

    ReplyDelete
  11. Sabtu ni akak ada check up kat KPJ, nanti nak ajak Dania lepak Zus kejap la..

    ReplyDelete
  12. Saya pun mencuba untuk tinggalkan kopi namun kugagal lagi🤭🤣

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...