sakit pipiku sbb buat senamam pipi tadi kat MV

sakit pipiku sbb buat senamam pipi tadi kat MV

uih...gigih siapkan entry lunch date ngan geng bachelor.. so..hari nie Amy dgn berjayanya telah memunculkan diri di MV..umah no.2 Net ... c...

Read more
Ian & big bear

Ian & big bear

sambung cikit lagi...pic semalam bila Iris dah tido... Mummy snap snap pic Ian posing ngan bear2 besar bawak balik umah Tok Umi ari tu... s...

Read more
Abang Ian yg sangat baik.....

Abang Ian yg sangat baik.....

lepas dua2 dah mamam..tenyang.. Mummy pun dah siap mandi, dah siap solat... time for bobom... sbb petang dua2 tak tido mcm dijangka..Iris na...

Read more
Menu malam semalam..ada la beberapa ketul...

Menu malam semalam..ada la beberapa ketul...

ha..ini je lauk malam tadi simple giler... sup sayur fishball + ikan guyeng untuk Ian & Iris and for me...yum yum.... close up sikit......

Read more
Lepas kena paksa tukar baju....bunga sekuntum still maintain..

Lepas kena paksa tukar baju....bunga sekuntum still maintain..

ok..lepas kena paksa tukar baju.. (serius..Iris nangis2 tak nak tukar baju.. dah pandai memilih dah anak dara tecik nie) pujuk..kasi book ta...

Read more
Hadiah dah sampai dah!! Ma acih Untie Zety!!!

Hadiah dah sampai dah!! Ma acih Untie Zety!!!

semalam petang..balik keja.. Ian dah menjerit tunjuk bungkusan nie.. dah leh agak dah dr sapa as usual...bila Ian dah tunjuk kat Mummy.. dia...

Read more
Sapa tu???? Abaya???

Sapa tu???? Abaya???

as salam... salam di pagi jumaat yg indah (as usual..jumaat je indah, ceria & segala2nya la..sbb jumaat) he he he.. so..soalan wajib..da...

Read more
Bila dgr lagu nie...teringat zaman bercinta....

Bila dgr lagu nie...teringat zaman bercinta....

rasanya..ramai suka lagu nie kan? lagu Atilia & Monoloque nie KEKANDA ADINDA baca kat blog Anje tadi... entry nie terus mengimbau zaman ...

Read more