Emmmmm...lauk yg ku idamkan...

nak jugak tepek pic lauk semalam
mcm tiru Anje lak...tapi tak tiru tau
sbb memang dah snap
masak lemak ikan masin + nenas..
pergh...sgt2 menyelerakan makan malam semalam
Mummy Ayu tak makan pedas2 sgt
plus semalam kena gastrik cikit
so..letak cili cikit je
tapi bila tgk nenas tu..
alamak..gastrik..tak leh makan nenas
tapi makan gak la sbb tak tahan digoda...
zoommm dekat cikit....
hah...ada yg terliur tak
ikan masin ari tu still ada balance..
nak masak apa lagi yer?
masak lemak dah..
ada menu lagi tak?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. aku kurang sikit lauk yg ada nenas2 ni... sbb aku mmg x suke nenas lepas kejadian gatal lidah ms kecik dulu hohoho

    ReplyDelete
  2. erghh lapor balik .. akak pun suke sgt lauk nie dikk , makan ngan nasi panas2 perghhhhhhh x hinggat :)

    ReplyDelete
  3. ni ler lauk yg ko xjadi nk masak hr ahad tu yek? kekkek:D

    ReplyDelete
  4. sheila ~ ooooo...mcm tu ker

    ieda ~ tau tak pe kak..2 pinggan pun laju je..

    suziey ~ sgt la betul..pandai ko...
    he he he..

    ReplyDelete
  5. salam mummyayu,ikan masin + terung pun sodappp.

    ReplyDelete
  6. ish..tadi baru na makan lauk nih! tapi kat kedai laaaa..Yummmmyyyy!!

    ReplyDelete
  7. yess! lauk ikan msin msk ngn nenas mmg sedap! nenek kt kpg rjin jgk buat.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...