Dah sampai dah...!!!

semalam petang dapat bungkusan nie
suka sgt sbb memang tak sabar nak nengok hasilnya..
dr Kak Nani..Jemari Art
order 3 frame dr kak Nani..
untuk letak kat fridge
one for my hero..
of coz Ben 10
one for my princess
and of coz pink
and satu lagi...
for my BFF punya anaks..
Imran & Irfan
Net..ok tak aku letak pic nie?
kalu tak.....nanti ko tukar ek...
semua chantiks sgt
selalu nengok Anje tempah
untuk Balqis & winner contest
nak tunggu menang
tak menang2 pun
so..order la sendiri
chewah..ayat sedih plak
he he he...
Anje..memang cantiks..
and nak order lagi..
so..kengkawan kalu nak order gie la jengat kat sini
memang puas hati....
semalam....dah tepek dah
tapi hari nie tukar pic lain...
ok pic semalam ke pic ari nie?

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

13 comments:

  1. ehehee suka-suka....gambar tu pun oke..ko pun tau aku nie malas..eheheheheh

    ReplyDelete
  2. cantiknya frame2 gambar tu.Rasa nak oder jugak la

    ReplyDelete
  3. LAWA BANGAT.... nak check it out kat link tu ah

    ReplyDelete
  4. pic hari nih cantik lagi..hehehhehe...serius cantik..nak order jugaklah

    ReplyDelete
  5. alamak comeinye
    siap bole tepek kt fridge ek

    ReplyDelete
  6. to semua ~ jom la gie jemari art reramai...ayu pun order lagi nie.

    ReplyDelete
  7. tq ayu..nice entry ... mekacih yer... order baru ayu dah terima... siap nanti akak email yer...

    ReplyDelete
  8. brp hengget ni untuk 3 fm...?comeyy sgt2 la.....:)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...