Happy New Year 2011!!

tak nak tulis panjang2...
nak dedicate this card
untuk semua yg baca blog Mummy Ayu
happy holiday!!!
happy weekend!!!
happy new year!!
gie mana weekend nie?
Mummy Ayu just lepak kat umah
sbb cik Daddy busy
so..just me, my hero & my princess...
tgk bunga api kat tv jer...
so..jumpa tahun depan.....!!!!

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Happy Holiday..Happy New Year Ayu..next year ada rezeki jumpe lagi

    ReplyDelete
  2. happy new year ayu!!

    lya pon duk rmh je.. asya x sihat...

    ReplyDelete
  3. same with me..lepak kat uma dgn anak2.. ahkau kije..
    happy new yr!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...