Part 1 .... apa tu???

akhirnya.....bukan apa..
hari nie..slow plak upload gambar...bikin panas je..
so...cuba teka..pic apa agak2 nie???
ada hadiah tak?
emmmmm
v
v
v
v
v
tak de...
he he he..
sbb jawapan nya ada di bawah nie...
ok..meh kita layan cikit
pic pajama buzzday party anak my BFF semalam
sbb nya hari nie dia El..so tak leh masuk pic
pas tu Suziey pun EL..demam..tak leh masuk pic
Fida plak request nak tgk...
so..jom layan intro dulu cikit..
dr camera biasa2 Mummy Ayu yer....
emmmm..meh kita layan deco
sbb dua2 hero...
so..tema biru...
main table...aka candy bar la kira...
aik..ada lak yg enter prame....he he he...
buzzday cakes & cupppies of coz tempah dari sini...
deco kat guest table pun sgt menariks...
zoom dekat cikit..
comel kan??
goodies bag for guest..
org dewasa pun dpt...kan Suziey..kan Lin?
(ayat kasi Amy jeles..he he he)
3 of us...Daddy yg snap
so..tak de pic Daddy plak...
and buzzday boys..
Imran & Irfan..with Ibu diaorang...
sapa ek....?
nama dia..Notti Netti...aka my beloved BFF
and 4 bloggers yg dtg..
yg busy snap sana, snap sini...
tapi bila nak snap berempat..kena minta tlg org snap kan
and time tu..terkuar ayat nie
"nie kalu Amy ada..dah set time dah nie"
so...Amy..kitaorg ingat kat ko..
and antara kids yg mengikut tema...
chewah..time ni party baru nak mula
so..tak de Kyra la Lin...
and to Fida..Farihin dah saingan la..
nak tau sapa...tunggu esok ek....

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

11 comments:

  1. wah meriah gtu..deco2 wajib la biru kn tkkn nett wat pink...net kata ada doorgift die simpan utk aku:-p
    wah ank2 korang pn smua pki pjama...

    yg gmbr ber4 tu smua mcm janji je ada purple..ko je lain skit

    ptt la aku tersedak2 ,korang dk sebut2 nama aku:-p

    ReplyDelete
  2. Amy ~ tu la...sayang ko takde..bab gift tu..aku dah abis kan la...ada ker?? ada kot...he he he..tapi kena dtg umah no 2 net amik..
    bab baju tu..tak janji la..kebetulan, ari tu suziey lain, ari nie aku lain, minggu dpn ko lak lain ek..tunggu camera suziey..lagi banyak dia amik..and tunggu cameraman Net la of coz..
    aku nye..esok ada sikit2 lagi la..

    ReplyDelete
  3. wahh bestnya.. 1st time dengar tema pyjama ni.. best gak lain dr yg lain kan.

    ReplyDelete
  4. waw.. mg happenning lar dear..
    class tau

    ReplyDelete
  5. meriahnyer besday party...
    teringin nk wat camnih...
    kos kene kirai tuh..huhu

    ReplyDelete
  6. hahaha amy cam mana tk tersedak..lin sampai je tanya mana amy? hahaha...tk pernah jumpa nett 1st time jumpa menyibukkan diri kat b'day party anak terunanya hihi

    ReplyDelete
  7. ko abiskan goodies tu ye..sbr je la..tk sian kt aku:-p

    eh gmbr yg posing2 MV tu rsnye mcm ada sambungan kn...ko ckp entry lastweek kalo tk silap aku

    ReplyDelete
  8. Ayu..mmg meriahnya nyer..apsal korang x pakai pyjamas gk?hihihi..Suziey jd photog girl ka tue?

    Sure makanan kt sn pon sedap2 kan..:D

    ReplyDelete
  9. waaaaaaaaaa... mata si aqeel tu dok menjeling je bakal menantu akuh ;p.. ahahaha


    wei.. si nett ade simpankan utk aku goodies bag x ??

    ReplyDelete
  10. wei, seyes..penant giler anjur besday party sdn bhd....lumpuh jap sistem pencernaan aku...sob sob..

    ReplyDelete
  11. hahhhaha pantas wei..aku xedit gbr lagi..huhu bz nih...satgi2 ok..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...