Sapa tu???? Abaya???

as salam...
salam di pagi jumaat yg indah
(as usual..jumaat je indah, ceria & segala2nya la..sbb jumaat)
he he he..
so..soalan wajib..dah sarapan?
sarapan apa?
me...tapau mee guyeng + karipap 3 ketul...
air..tak tapau lak....
so...sapa yg ber'abaya' nie?
(betul ke Fida...abaya tu jubah?)
Mummy Ayu pun tak tau la betul ke tak...
sapa lagi kalu bukan tuan punya blog..
me...Mummy Ayu....
sebenarnya 1st time la berjubah nie...selain dr waktu pregnant
dulu time pregnant..ada gak pakai jubah jeans...
MIL belikan waktu gie haji..
yg hitam nie pun MIL belikan masa gie umrah ari tu..
adakan Mummy Ayu story kat sini.....
jubah nie besar sangat
so..ari tu kat S'ban..minta Ibu tecikkan cikit
so.....excited la nak pakai..
and ditambahkan hari nie jumaat...so...here I am...
ok tak?
nampak gemuk ker?
nampak mcm pregnant ker?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. hehheee..ok je kak! Chanteq apeeee??

    ReplyDelete
  2. comeyy mummy ayu..abaya memang besar lah sikit kan..tapi ok lah..just nice..takkan nak pakai abaya ikut badan lak..hehe

    ReplyDelete
  3. ok ape ayu?!
    huauauuaa..
    canti weih..
    aku tak leh pakai la skunk nih.
    anak aku nak isap kopek celah mana?!
    nak kena singkap la plak dari bwh ke atas!
    ahahahha

    ReplyDelete
  4. alhamdullilahhh..bertaubat jugak akhirnya kawan aku nie....aku tumpang gembira untuuk ko..but the best part is...akupun pakai hitam....hitam sekseyyyyy berkebaya....awwwwww.......

    ReplyDelete
  5. nice! aisey hr ni xleh huahuaha la..hehe..kena sopan2 gitu:p

    ouh nett pn itam..korang berkabung yek?

    ReplyDelete
  6. canteknye......!!!!! :)
    saya sama masalah ngan sidratul muntaha..huhu!takleh nak pakai...kene tggu dulu la nmpknye..hehe

    ReplyDelete
  7. mama rifqy ~ ok ek...:-)

    Ayu ~ tu la..tak pernah pakai, maybe tu yg rasa pelik sikit kot..

    Ayu ~ dah jawab kat blog ko..he he

    Net ~ alhamdulillah....ko pun itam..cayalah..

    Suziey ~ boleh aje..tapi hua huahua..secara sopan gitu..he he he..

    Nad ~ Ayu pun stil BF kan Iris la..tapi sbb gie kja..ok la..plus kat dlm Ayu pakai suar..so..boleh la...kalu terdesak tu..he he he...

    ReplyDelete
  8. wah pakai abaya tu, cantik2 selalu kalo beli abaya ni orang suka warna hitam kan, nampak lain dari lain ayu pakai baju ni...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...