Ian & Iris main tiup2 belon....

ok..masuk dah citer weekend
nie citer pagi sabtu.....
ye la..minggu nie tak kemana2 pun
so....lepak kat umah..
mcm2 la aktiviti kami....
selain dr kemas2 umah, kemas2 baju..
emm...main belon....
hah..belon yg beli balik dari beraya umah Angah malam tu
belon tiup2...pakai straw kecik tu
dulu time kita kecik2..glamer la game nie
sekarang dah kureng
tetiba Ian jumpa hari jumaat malam tu
apa lagi..dia amik sepeket...
selagi tak abis
selagi tu la dia nak tiup
Ian..bukan main penuh semangat lagi dia tiup
bila Ian tiup...
Iris pun confirm la nak tiup jugak...
tapi stail dia la..
last2 Iris tgk ajer la..
Mummy tolong tiupkan je...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. anak akak x pandai main tiup2 belon nie lagi .. biasa belon buih je .. hermm lepas nie leh lah bagi mereka try .. tapi belon nie dah lama x der kan .. payah nak jumpe :)

    ReplyDelete
  2. tgk belon ni..sgt2 nostagia..dh lama sgt x jumpa belon gni.. igt time kecik dlu slalu beli..pastu buat tambi kat dahi..atau wak topeng lekat kat muka..

    ReplyDelete
  3. sama macam lya...bla dah tiup besar2 buat topeng kat muka..hehehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...