Letupan di Empire Mall, Subang ~ 3.45 pagi tadi

pagi nie ada letupan
di Empire Mall, Subang
4 org disahkan cedera
2 security warga Nepal
and sepasang couple cina
punca letupan..masih belum diketahui
mesti jam teruk pagi tadi kat sana

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. takotnyer..
    kejadian2 macam ni dah menular sampai mlaysia.. kat mana2 pon dh x selamat lagi

    ReplyDelete
  2. hoho sgt menakutkan...
    penah g sini sekali
    takutnye

    ReplyDelete
  3. dasat kat mesia pun ade letup2 ek ...huhu seb baik waktu pg ..klu time tgh org soppin ???huhu

    ReplyDelete
  4. sangat terkejut bila dgr berita pasal ni. tapi they said prolly its due to gas leakage. hopefully xde la pihak bangang yg berani buat onar kat negara aman kita ni.. :)

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

    ReplyDelete
  5. tu ar... tadi dgr drg citer..

    ReplyDelete
  6. oh no... mesti terencat business kat sana..

    ReplyDelete
  7. syah pun baru tahu tengok berita td...rase takut pun ada harap2 bkn penganas lah...semoga negara kita aman makmur...amin

    ReplyDelete
  8. smp ke malaysia ker dorang nak buat letup2 nie

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...