Last day kat Nilai..hari raya keenam

ok...citer last day beraya kat nilai..
hari tu pun ada tetamu nak dtg
so..petang after lunch..
kami dah siap2...
gambar table setting amik
tapi lupa palk nak snap gamba makanannya
he he he..
menu petang tu...
mee rebus pak leh..
speciality my FIL & MIL
plus
lemang, serunding
kuih raya & kek
buah2
and..bila food dah siap..
siapkan anak2 pulaks...
Iris ...bergown kembang petang tu..
posing 2 princess...
mood tgh baik
pose lagi kat tangga pulak
bila org dtg..dia pun beraya jugak..
leka layan kek coklat
amboi..sopannya duduk..
Ian???
ada....
Ian & Iris
time nie dah malam
plan mula nak gerak petang
tapi dok leka..sembang2....
lepas magrib gak kami gerak
Ian & Mia
~~~
kul 8 lebih kami gerak balik KL
ikut highway LEKAS
tak la jam ...
cuma bila masuk kat simpang cheras tu je jam skt..
pas tu..ok jer...
sempat gak singgah..tapau dinner...light food jer...
than beli DVD..lama tak layan movie.....
sampai umah kul 10 lebih
berisap untuk brg2 ke opis
gosok baju keja
siapkan baju Ian & Iris....
baju2 & brg2 balik kg..semua duduk dlm bag lagi
hingga la ke hari ni...
weekend nie baru nak unpacked & nak kemas....
abis dah citer hari raya kami
semua pic pun dah masuk FB.....
kejab jer cuti....12 hari
rabu, khamis, jumaat, sabtu ahad
isnin - ahad
isnin...malas je nak keja....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. comelnyer dress y iris pakai..siyes..sgt2 cantik:-)

    ReplyDelete
  2. inilah die dress yg cantekkkkkk tuh kan..sweeeettttttt sgt iris pose ngan dress tuh...mmg sungguh kembang kain die yek..tk smpat pon nk cari dress yg ala2 mcm ni utk zara arituh..=p

    ReplyDelete
  3. betoi..aku pun malas betul nak kerja..tu yg amik EL ari jumaat minggu lepas..eheheheheh

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...