Tak dpt pegi padang pasir...dpt pasir pun jadi la...

as salam & morning kengkawan..
selamat hari selasa
hari nie boss takde..dia gie outstation
tapi keja still ada, telefon still berdering
cuma relax sikit la.....
nak citer pasal open house
tapi citer pasal padang pasir dulu la yer..
hari ahad lepas la.....
my hubby.....bawa balik souvenir nie
kawan dia kasi...
tak tau la berapa lama dah dia peram kat locker dia
nie dia tgh buat clearing
tu yg boleh terbawa balik tu......
ada 7 lapisan , 7 color pasir nie
unik sgt......
kat belakang frame pasir tu
ada penerangannya..
pasir2 tu dr Abu Dhabi, Sharjah, Ajman, Ummu Al Quwain,
Ras Al khaimah, Fujairah..aik.ada 6 jer..
ntah la...
bersama 2 lagi souvenir
dr new york & australia
semua pun Mummy Ayu letak kat opis..
lebih selamat...
sbb kalu kat umah..tak tau pun nak letak mana...
emm.....kenapa dia kemas2???
nanti Mummy Ayu citer ek...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. unik...bestnye..

    ooh kenapa tu berkemas, mau pindah opiskah?

    morning ayu~

    ReplyDelete
  2. WOW MASTERPIECE ART NI..KARYA AGUNG..NICE :)

    ReplyDelete
  3. WOW MASTERPIECE ART NI..KARYA AGUNG..NICE :)

    ReplyDelete
  4. kemas2 mahu pindah ke seremban ker......?

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...