Shoplinks.Asia

Wednesday, August 5, 2015

Jumpa geng blogger!!!

perkara yg paling best..
bila gie event blogger..
leh jumpa geng blogger
selalu jumpa di alam maya jer, sesekali bila jumpa secara realiti..seronoks!!

cuma kali ni..masing2 busy plus kelam kabut nak handle anak2..
tak dpt sembang panjang2..
just snap2..
and tegur2 jer...

jumpa Nana..
tgk la...memang excited sgt Darwish
and he is so friendly..sempat dia tegur Mummy Ayu sbb nak tunjuk itu & ini
comel!!!

and...jumpa Anje jugaks..
so cute..anak & mak..sedondon
:-)

nampak Ayu Rafikah...dr jauh, tak sempat nak bertegur sapa
dah banyak kali jumpa dia..kat event, tapi..tak pernah lagi berposing sama
harus...snap2..kalu jumpa pas ni..

maybe ramai gak blogger hari tu, tapi Mummy Ayu tak kenal sgt
kalau ada yg perasan..sila la tegur yer..
:-)

3 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tak pernah pergi majlis bloggers ni..
kekadang segan pulak nak bertegur ye MA.

kayyana said...

yana tak pernah pergi event blogger ni.. huhuh.. dok bebel dlm alam maya je,,

Nana said...

hahah nampak sangat kan darwish teruja
adoi xtau nak kata apa eksited nye dia tengok dino
tapi takut hahaha

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno