Jumpa geng blogger!!!

perkara yg paling best..
bila gie event blogger..
leh jumpa geng blogger
selalu jumpa di alam maya jer, sesekali bila jumpa secara realiti..seronoks!!

cuma kali ni..masing2 busy plus kelam kabut nak handle anak2..
tak dpt sembang panjang2..
just snap2..
and tegur2 jer...

jumpa Nana..
tgk la...memang excited sgt Darwish
and he is so friendly..sempat dia tegur Mummy Ayu sbb nak tunjuk itu & ini
comel!!!

and...jumpa Anje jugaks..
so cute..anak & mak..sedondon
:-)

nampak Ayu Rafikah...dr jauh, tak sempat nak bertegur sapa
dah banyak kali jumpa dia..kat event, tapi..tak pernah lagi berposing sama
harus...snap2..kalu jumpa pas ni..

maybe ramai gak blogger hari tu, tapi Mummy Ayu tak kenal sgt
kalau ada yg perasan..sila la tegur yer..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. Tak pernah pergi majlis bloggers ni..
    kekadang segan pulak nak bertegur ye MA.

    ReplyDelete
  2. yana tak pernah pergi event blogger ni.. huhuh.. dok bebel dlm alam maya je,,

    ReplyDelete
  3. hahah nampak sangat kan darwish teruja
    adoi xtau nak kata apa eksited nye dia tengok dino
    tapi takut hahaha

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...