lama tak jumpa....

teka.....apa nie?
v
v
v
v
v
siap pakai selimut lagi..


nie mesin taip
lama tak jumpa & lama tak guna
nasib baik..mesin taip elektrik
moden la jugaks...

serius...memang dah lama tak guna masin taip
selalu..borang2 Mummy Ayu tulis jer
tak pun..kalau rajin..adjust & print kat komputer

kat tempat baru ni..sbb ada typewritter
kita layan la menaip
but..wajib ada ni...
kat sebelah
sbb tak mahir
ada jer yg kena liquid 
he he he..

kengkawan..guna lagi tak typewritter mcm nie???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Kat pejabat tempat kerja sy pun jnis letrik.. Tak reti nak guna.. Boleh padam terus.. Tak payah guna letrik..

    ReplyDelete
  2. ena guna dulu masa kerja tempat lama
    tahun 2003 rasanya
    hehehehhe betul akan guna liquid paper utk padam yg salah eja
    hehehehe

    ReplyDelete
  3. Sendiri punya ka tu. kat opis ada lg. tp jarang guna.

    ReplyDelete
  4. biasanya ada corrector kat dlm tu sesiap ayu ..takyah guna liquid paper dah

    ReplyDelete
  5. aida pernah beli sebuah.
    masa kat U dulu.
    masa tu komputer tak hot lagi.
    buat assignment pakai typewriter letrik ni :)
    sungguh retro kan aida ni? ha ha ha...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...