Shoplinks.Asia

Thursday, August 27, 2015

lama tak jumpa....

teka.....apa nie?
v
v
v
v
v
siap pakai selimut lagi..


nie mesin taip
lama tak jumpa & lama tak guna
nasib baik..mesin taip elektrik
moden la jugaks...

serius...memang dah lama tak guna masin taip
selalu..borang2 Mummy Ayu tulis jer
tak pun..kalau rajin..adjust & print kat komputer

kat tempat baru ni..sbb ada typewritter
kita layan la menaip
but..wajib ada ni...
kat sebelah
sbb tak mahir
ada jer yg kena liquid 
he he he..

kengkawan..guna lagi tak typewritter mcm nie???

5 comments:

Maria Firdz said...

Kat pejabat tempat kerja sy pun jnis letrik.. Tak reti nak guna.. Boleh padam terus.. Tak payah guna letrik..

zarena heeney said...

ena guna dulu masa kerja tempat lama
tahun 2003 rasanya
hehehehhe betul akan guna liquid paper utk padam yg salah eja
hehehehe

Ibu Lala said...

Sendiri punya ka tu. kat opis ada lg. tp jarang guna.

sheila arshad said...

biasanya ada corrector kat dlm tu sesiap ayu ..takyah guna liquid paper dah

adianiez AIDA said...

aida pernah beli sebuah.
masa kat U dulu.
masa tu komputer tak hot lagi.
buat assignment pakai typewriter letrik ni :)
sungguh retro kan aida ni? ha ha ha...

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno