Semuanya kena dua

(entry aouto publish yer..)
sekarang kalu nak beli apa pun semua kena beli 2
satu for Ian
satu for Iris
baru baru nie beli bola
adoi...!!
bola kat umah tu dah byk dah
Ian punya..ye la boys
dia nampak bola nie
nak jugak...
puas pujuk
Iris pun dah siap peluk satu
so...beli jugak
nasib murah
jam....
Ian tu dah masuk jam yg ke lima dah rasa nie
(tapi jam murah je..)
bukan dia reti tgk pun
sbb jam tu ada lampu
time beli tu
Iris pun dah tgk dah
so..beli gak 1 untuk Iris
jam $5...
kelakar..ada gak jam $5 yer...
nie toys yg beli kat Mid valley last week
Iris suka main
coz dalam tu ada macam biji biji tu
yg nie pun beli kat Mid
time lunch ngan Net dulu
yg nie pun Iris suka
(girls memang suka toys)
letak dlm keta
naik je keta
Iris akan cari patung nie
pas tu dia amik Ian punya
kasi kat Abang dia
selagi Ian tak amik
dia akan terus hulur

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. alahaii..comel nya patung2 tu.. suka yg patung klu ade bijik2 tu..mmg best klu pegang..

    so far, fra masih beli satu je lagi mainan..diorg belom pndai mtk2 lagi..hihi..tgu lah nnti setahun lagi.. huhu

    ReplyDelete
  2. kiut2nye patung2 tuh..maryam blm pandai mntk lagi,nnt dah beso kenela readykan dua jugak ;p

    ReplyDelete
  3. hahaha!!! semuanya comel ok :)

    ReplyDelete
  4. Farra ~ yg kat umah tu..siap berebut lagi..yg tecik pun tak mau kalah...

    mama_umar ~ sebenarnya mummy dia pun minat sama, tu yg jadik tu..he he he

    mamamarissa ~ ur turn will come dear!!marissa ....cepat minta mummy anak patung...

    ReplyDelete
  5. biasa lah...mesti dah dua & sama...nama pun adeq beradeq...tapi dua beradeq ni kiter suka tengok telatah diorang...very caring2...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...