Cucu2 sapa nie.....

pic snap malam semalam
meh layan je la....
Iris..posing stail apa tu dik?
sebenarnya nak snap pic 3 org nie
cucu2 Tok Umi & Tok Abah nie
memang sengaja beli baju tido sama tuk 3 org nie...
susah sungguh nak snap pic budak bertuah nie
ha..nie semua dok tenung kaki...
yg nie...Ian & Iris gaduh pasal plak?
lagi pose Iris..tak tau la pesen apa
suka sgt dia bila balik kg..
tapi pagi nie kena tinggal..Mummy work...sian dia..
nasib tak nangis..
Iris lagi...
last snap...
ok la kot
tapi suka lagi pic yg no 2 tu...
korang???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. baju tidur yang cnatik...bestnye kalau ade anak lebih pada sorang

    ReplyDelete
  2. Comel la diorang bertiga baju sama.. :) baju sama tu menambahkan keserian..hehee

    ReplyDelete
  3. eh yg lagi sorang tu muka dia mcm iris la..mcm adek badek plak..ekeke;D

    ReplyDelete
  4. gaye ape tu adik iris???
    rugi tak cubit pipi bam bam hari tu!! rugi sangat2,,, huhuh

    ReplyDelete
  5. ALALA... TOMEINYER...... RUPA SAMA JE SEMUA

    ReplyDelete
  6. comeyy siut mereka2 yg cute nie!..:)

    suka tgh Iris n Ian..:)

    ReplyDelete
  7. chomelll sgt...meh nak kiss cikit...geramm....

    ReplyDelete
  8. c0mel jea baju tid0r yg di pakai

    ReplyDelete
  9. ee bam bam btl lah iris ni kak u!! gerammmm..part yg gado tu, comel la tgok!!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...