Perhimpunan pagi nie...

dah balik dr perhimpunan

mcm yg dikatakan tadi...

so....Mummy Ayu memang tak minat bab beratur nie

dr sekolah dulu tak suka

dgr org berucap...

kalu sekolah dulu...lagi la...pengetua, cikgu disiplin , cikgu bertugas la..

korang suka ker beratur2 nie?

tapi bila dah besar nie lain pulak pesennya

biasanya yg berucap sorang je...tapi lama jugak la...

pagi nie Mummy Ayu tak leh lari lagi

sbb nama dah naik, boss takde

so..kena la jugak pegi....

sempat lagi tu...curi2 snap2....


Mummy Ayu kat belakang2 la....


sila abaikan kepala2 yg nampak tu ek


nie pun dah puas la zoom..


snap pakai hp jer...


yg pic atas nie..group koir.. ha....yg nie team pancaragam


emmm...start beratur 8 pagi..abis dlm kul 9.45 jugak la..


panas.....penat berdiri..


* hari nie jumaat..takde party...tak tau nak gie mana la nanti


korang ..geng2 bachelor party....ke mana?


my bff still kursus...emmm...thinking & planning...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. hehe...xleh lari yer..

    Sy pn xsuka la nk bdiri lama2 ni, klu blh buat2 pengsan, ok x? hahaha

    ReplyDelete
  2. esok nk gi pureen nyer sale kot... ;p

    ReplyDelete
  3. kami pun beratur jugak pagi ni... tapi kami beratur dalam dewan...

    ReplyDelete
  4. samelah xsuke perhimpunan gak..huhu,tp kt opis baru ni blm penah ade perhimpunan lg

    ReplyDelete
  5. ai tak keja gomen takde lah perhimpunan....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...