Baby nak mamam....

memang takde idea nak buat entry ari nie

so..godek2 la cari pic mana lum share kat sini

sekali jumpa pic nie..

snap last weekend..

tak perasan..tertinggal lak citer nie

so..leh la layan

Iris la...bangun..mandi..

nak pakai jeans....walaupun tak jalan mana

so..layan ajer la...

pas tu nak main2 kat atas katil....

bersepah2 la..

semua mainan dia nak main

tapi ...yg 1st...

kasi baby dia mamam

dia pun sama mulut mcm tu.....

mamam.....
bila Mummy bebel..
dia buat muka tomei mcm nie..
mana nak marah???
geram ade..nak geget2....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. rasa nak geget2 je dia senyum gitu kan..ihiks..tomeii...^_^

    ReplyDelete
  2. TU LA..DR NAK MARAH JD SEJUK HATI KAN

    ReplyDelete
  3. abamla tuan putri ni,comel je buat mulut camtu..tlg cubitkan pipi tu sket,hihi..

    ReplyDelete
  4. alololo tomeinyer Iris wat muka camtu, trs xjd marah yer mummy...hehehe

    Dalia dulu suka main patung gak tp dia suka bg isap nenen dia..hikhikhik...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...