Sabtu @ Home.....Ian & Iris gaduh ker?

ok..masuk citer weekend plak
pic nie sabtu pagi
pas mandi..pas b'fast...
semua dah siap la..
Mummy plak nak masak....
Ian & Iris as usual ....main..sambil layan kartun
tetiba...tah apa tah tak kena
gaduh pulak dua beradik nie..
nangis2...
so...nak kasi tak gaduh..
meh..sorang main dlm bilik....pasang DVD..
dok diam2...
Iris with her babrbie..
alamak....cekci plak barbie tu
takpe la ek..patung..
andd sorang lagi kat depan....
tgk astro
main keta..penuh depan
~~~
baru tak gaduh
baru leh Mummy masak dgn aman
tapi...............
kejab lagi..
adik ke depan gak
tak lama pun main sorang2
and tak lama mana pun gaduh
ye la.adik beradik kan
gaduh2 sayang ......
tapi time gaduh tu ...penin gak la....
sbb dua2 tak nak kalah...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. budak2 mmg selalu mcm tu kan...tp kalu dieorg xde sunyi je rumah

    mummy jom join
    http://shahzurahabib.blogspot.com/2011/06/lovely-moment-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. samalar bile time cuti nak masak kene ralitkan dulu budak 2 org tu tp sekejap jer bole pas tu kacau semula mamanya

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...