Rombongan ke Chatucak

assalamualaikum
salam isnin
good afternoon..

lambat update
busy..as usual

lambat gak nak cita...
masa ibu datang ari tu

Ibu sampai sabtu malam
so ahad pagi tu...
rombongan ke chatucak la kami
ramai..so amik 2 grab

kalu budak2 ni berjumpa
diaorang ada klik masing2..

Dedeq akan follow je Ian
gi mana2 pun
main sama, tido sama
semua sama2 la

Qiqi plak ngan Iris
kadang2 org ingat dng kembar tak seiras
sbb muka dah lebih kurang
bam bam pun..boleh la

panas sangat
Qiqi dah start drama...
so..tak nak berlama2 kat sini

dapat dah apa yg Ibu nak beli...
which is blue & white
tambah koleksi katanya
so..jom balik

bawak bebudak balik
Ian je nak follow diaorang

sampai petang yer kat chatucak
Ian sampai ajak balik dah kata Dido
nyesal ikut...
Mummy Ayu pun tak pernah sampai petang
tak tahan..
panas & padat
dah nak sama tinggi dah

upah ikut..dpt la bag tu
suka la...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. pinggan mangkuk ceramik ke tu ? cantikkk..
    memang kat situ tempat jualnya murah eh ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pinggan kaca...org sini panggil blue and white, memang made in thailand.
      murah ke? ok2 je. beli skt2 murah la, kalu beli banyak2 jadi mahal gak sbb dia orang jual by pieces

      Delete

Jemputla komen di sini...