Nasi takde ke?

hah..ni menu malam semalam
simple kan?
tuyg sempat menyambil masak sambal sotong kembang tu

air asam, talapia bakar, salads
alhamdulillah
dappp

saja la share ngan geng2
ada yg tanya...
"nasi takde ke?"

Mummy Ayu memang dah byk kurang sekarang ni
sbb check up hari tu.... ada yg dah border2 & ada yg dah terlebih
so..kena la kurang2 kan mana yg patut & lebihkan exersice plak kan
sekali..diaorang tanya plak
"ada good news ke?"

ha ha ha
😆😆😆
geng2 Mummy Ayu ni ada je bahan nak digelakkan tau

mula2 saja nya nyakat
malu la nak cakap
lagi sakan la diaorang

last2 explain la
sbb nak kena control mcm2 tu
sbb tu jaga bab makan semua ni

siap minta tgk gambar future shuben lagi
mcm2 tau
gelak sensorang Mummy Ayu semalam

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. hahahha kalau tak explain kang lagi teruk kena sakat kan..
    ikan talapia best tapi aku baca kalau nak diet talapia tak sesuai. tu yang haritu aku gi makan ikan bakar ambik kembung je...meleleh liur tgk laki aku makan talaapia

    ReplyDelete
  2. kannn..
    alamak, kena tukar ikan la yer..emmmm...kena google ni. tq beb inform.

    ReplyDelete
  3. Aduhai, terliur tengok ikan dengan kuah asam tu! Daun salad saya pura-pura buat tak nampak! 😂 Gigih Ayu berdiet. Kena ikut Ayu ni… saya diet hanya cakap kat mulut je 🤣

    ReplyDelete
  4. bagusnya healthy diet. tapi saya tak boleh tak makan nasi. tak kenyang

    ReplyDelete
  5. same here...i ni diet on off tak consistent...moga2 dpt istiqamah laaaa

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...