Awak Suka Saya Tak?

sekarang nie, sejak semalam.....
Mummy Ayu tengah angau and layan jiwang
sebab..
"Awak Suka Saya Tak?"
hasil karya Melur Jelita
keluaran Karya Seni

Mummy Ayu dapat tau niovel nie
dari rancangan pagi2 tu
Nasi Lemak Kopi O
emm....mcm best
so..laju jer cari kat kedai2 buku
and berjaya membelinya jumaat lepas kat MPH Mid Valley
and semalam baru start baca
nie dia konon2nya Hilman Yong
hero dalam ASST tu..
dia nie Dennis Oh
model & pelakon Korea
encem kan?

ASST nie tersangat la best
(walaupun lum abis baca....sampai ms 327 baru
tapi semua pun best)
walaupun tersangat la tebal...
and baru tadi gak..
try google
rupanya Melur Jelita nie ada blog
and novel ASST nie ada kat dalam blog dia tu....
so..kepada kengkawan yg nak baca online...
leh la try ke sana..


* dulu, once upon a time la....
saya ada Hilman Yong saya sendiri
tapi....
saya lepaskan dia pergi
5 tahun bersama
terpisah..
dan bertemu kembali
and finally terpisah lagi
Hilman Yong tu bukan milik saya.....
semuanya kerana salah saya
tak menghargainya
bila baca ASST
memori lama menjelma
apa pun...semoga Hilman Yong saya tu
berbahagia disamping Intan Zulaikha nya

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. wah...menjiwangkan diri la nmpak nye..hehe

    ReplyDelete
  2. wah... feeling tau bc nota terakhir akak tuh.. hehehe.. nnt lehlah try tgk blog die

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...