Kawan baru Ian & Iris kat umah Tok Umi

citer & pic weekend lepas.....
(tgk...Ian pun rambut lum potong time tu)
my sis Angah .......punya kawan la kasi rabbit nie
so..Angah dok la bertukang .buat kan rumah untuk rabbit tu
and itu la hasilnya...
masing2 dok posing kat tepi rumah arnab tu....
and arnab tu dok la menung kat dalam...
Mummy Ayu punya tanya kat Rifqi....
sapa nama arnab nie?
laju jer dia jawab "Amir"
he he he..
tu nama ayah dia..
lawak jer..
tanya Ian..
Ian kata dia kasi nama Dibo...
so..nama rabbit nie Dibo
yg Daddy lagi best
dia kata nama arnab nie
Manab the arnab..boleh???
tu la kisahnya kawan baru Ian & Iris kat rumah Tok Umi

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. hahhahah aku nk gelak btl la hubby ko bg nama cik nab tu..ekekekk:p

    ReplyDelete
  2. haha.. nama ayah dia dia letak..kelakar... tp Dibo tu bkn nama dragon ke???hihi.... arnab ni yg xbestnyer busuk sikit

    ReplyDelete
  3. wah rabit comel kita suka tapi tak leh nak bela

    ReplyDelete
  4. bestnye iris ada kawan baru..zara pon suka arnab nih cume membela tidakla kot sbb tkt tak terbela jek..tumpang main rabbit kat rabbit jekla nmpaknye..uhuk2x..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...