vroom vroom...

minggu lepas kan cuti panjang
kami tak gie mana2 pun
sbb Daddy keja
so....antara aktivti Ian & Iris weekend lepas
kat rumah je
main keta
amik...
main kat depan rumah jer
kawasan luas
keta..Mummy parking kat luar
so..seronok la diaorang
hah..siap bersila bagai dah
lumba keta
sambil posing2...
Ian..nie memang tak yah cakap la
ada je pose dia kasi
tapi...
ini budak
panggil la macam mana pun
kalau dia tengah leka main
jgn harap dia nak pandang
pas main keta
main basikal plak
tu yg suka tu
kawasan luas
plus tak kena panas sgt
seronok la masing2 main
Iris pun suka...
nanti kita beli basikal pink yer untuk Iris..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Wahhh..banyakknyerr kete...vromm!vroom!hehe.

    ReplyDelete
  2. waaah seronok mereka beraktiviti depan halaman umah kan..mmg best..tak sabar nak merasa dok umah gini..hee~

    ReplyDelete
  3. ayu..inilah yg ila selalu impikan...main dpn rmh dgn anak2... alhamdulillah...termakbul jugak kan.... byknyer koleksi kereta ian..

    ReplyDelete
  4. menghabiskan novel ASST dalam satu malam..esoknya terus pening...:) tapi apa pun memang best...

    ReplyDelete
  5. Yayansmum~ ah ah..keta Ian memang banyak..beli sikit2 dr tecik dulu

    Mamalieyna ~ insyaallah..one day

    Iela ~ tu la.alhamdulillah..tercapai gak niat nak kasi anak2 main mcm nie..

    Sue ~ bestkan ASST...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...