Selepas 16 tahun tinggalkan kerja nie

pecah rekod rasanya
sebab....
dah 16 tahun dah tinggalkan kerja nie
sekali kena buat balik dah
kerja apa?
basuh kasut sekolah
than kapur kasut
emmmm..
ye la..16 tahun dulu...form 5
kena la basuh & kapur kasut sekolah sendiri kan
kalu gosok baju tu
memang tak tinggal
tapi masuk bab kasut nie la
sekarang ..kena buat balik
untuk anak plak
tak kan nak suruh Ian buat sendiri
kejam la kan
so..Mummy la yg kena layan lagi

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. tisya tk pki kasut sek lg...tgu die masuk standard 1 kena la wat sapu kapur ni

    ReplyDelete
  2. memang ler dulu malaih gak nak basuh kasutkan.. tapi dah anak sendiri kenalah buatkan.. nanti dah besar buat sendiri tau Ian...

    ReplyDelete
  3. heheheh dulu masa kecik2 mmg buat sendiri
    mak ajar suh gosk baju sendiri
    masa sekolah rendah kasut tu mesti nak putih je
    msk skolah menegah malas bsh kasut haha kdg2 pakai 2mgu xbasuh

    ReplyDelete
  4. aah la lama giler xbuat aktiviti ni..pelik kan..nape x baju, kasut n stoking buat color selain putih kan..dh la budak skolah kecik2..mmg tgh nk membesar..mana la reti nk jaga kebersihan..yg teruk mak pak la nk menyental baju berdaki..hahahah

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...