Pegi bank pesen baru..

lunch tadi...
kami gie dekat jer..KL Sentral
plan nak gie bank..update buku ASB
pegi la 1st bank..tak yah beratur kalu nak update..
sekali..lepas 10 minit dapat la buku..
aik..kenapa tak berupdate nie
tahun nie kita tak dapat bonus ker?
heran gak Mummy Ayu & Net
nak patah balik..macam dah ramai org
so..kami pun ke CIMB
kat situ..kalu nak update pun kena amik nombor
so..amik no...2087 time tu baru no 2071
so..macam malas nak tunggu
so..kami pun kuar gie mamam..
order..sama jer..senang
2 sirab bandung
ngan
2 nasi goreng ayam
plus tahu sumbat (set)
Mummy Ayu
Notti Netti...
nak jadi citer
kedai kami makan tu memang berdepanan ngan CIMB
and nasib baik Net tak buang nombor tu
so...sambil2 makan..
dok la tengok nombor kat bank tu
ngan2 la kami abis makan
baru nombor 2084
lagi 3 nombor kitaorg....
so akhirnya dapat gak la kami update buku kami..
he he he he..
alhamdulillah..
ada la sikit....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. wah best jugak, depan bank ada tempat makan2..sambil tgu no, boleh makan kan..
    sy pun g update asb..hehe..tp mak aiii,,ramai giler org pg tadi..

    ReplyDelete
  2. haha..stylo la korang..hehehe

    ReplyDelete
  3. waah mesti masyukk ni.. ^_^

    happy new year 2012~

    ReplyDelete
  4. wah sedapnya menu...air tu yang paling tak leh tahan

    ReplyDelete
  5. eee kakNet tu, interprame. hahaaa. buat senyuman manis dia tu. buku asb kita pun blm update. ahaha, mana tah ku letak.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...