NIe la idaman Mummy Ayu..syukur alhamdulillah, dimakbulkan....

assalamualaikum..
morning kengkawan semua!!
apa khabar? harap semua pun sihat mcm Mummy Ayu kat sini...
dah lama nak amik gambar mcm nie & nak update kat sini....
last weekend..Mummy pun snap2 la
gambar apa?
gambar anak2 main kat depan laman...
memang teringin nak ada rumah sendiri..dah tercapai pun..
alhamdulillah
yg ada laman..macam nie
so..leh tgk anak2 main basikal..
dalam pagar..
macam nie....
:-)
rasa puas jer...
Ian & Iris of coz happy....
nak2 redup plak tu
nak sidai baju pun..
kena tolok depan2..
ataupun macam jiran Mummy Ayu tu
letak kat luar pagar
tapi Mummy Ayu letak kat dalam jer...
sbb kejab2 je kat situ..
banyak masa pun ke rumah Ibu gak
Ian..suka la..
tengahari pun leh main basikal lagi
nie pose apa plak nie?
tgk..ampai baju kat depan2 tu
tu pun kena panas sikit jer
Iris..
abis semua anak patung dia angkut naik basikal sekali
tenyum...
best kan???
syukur alhamdulillah....
depan rumah pulak playground..
lagi la suka budak dua orang tu
tapi rumput dah panjang la
takde orang datang potong ker???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. congrats ayu dh masuk umah baru yer :) tak buat housewarming ker ;)

    ReplyDelete
  2. area mana ni mummy ayu, porch tu luas yer, mmg sonoklah budak2 main2 nak sidai baju pun besh :)

    ReplyDelete
  3. congrates kak ayu.. dah ade rumah sendiri.. klu wat housewarming lehlah jemput kami..heheheh.. anak2 mesti suke sbb ada playground kt depan rumah.. tak yah g taman mainan dah kan... hehehe

    ReplyDelete
  4. alahai..syoknye..xyah la main kt taman panas.. :P

    ReplyDelete
  5. kita pun suka rmh atas tanah, takde la berenggeh nak hangkut smua benda bawa turun mcm duduk rmh tingkat2. tapi, bila mikir nak pindah tu, wuhuuuu. bercinto nak ngemasnya.

    ReplyDelete
  6. bestkan rasa bila ada umah sendiri. aku pun baru je beli kat s'ban gak..tp bukan rumah barulah. rumah 2nd.

    ian & iris takde ke meghoyan nak gi main playground tu?

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...