Shoplinks.Asia

Wednesday, December 4, 2013

Akhirnya..sampai jugak frame2 nie..

akhirnya...
sampai juga ke tangan Mummy Ayu..frame nie..
bukan apa...frame ni....
dah la sgt Mummy Ayu tempah...beli masa ada promo..bulan feb dulu
emm..lama kan..
but dok hold jer..sbb takde pic..
pas tu..time raya, boleh plak tempah frame yg tulisan khufi tu
pas tu..bulan oktober..baru kasi gambar2 nie
but..tak urgent pun
plus..faham..Airis Wall Deco..memang banyak order
so..finally....siap gak hari tu..
and..dah siap transfer balnace semua
and..akak tu kata..dah pos..
aik..lama nya..tak sampai..
mula la risau
mintak tracking no...
and..check punya check....kertas tu ada dlm peti surat..
dah basah...nasib baik tak hancur jer
sbb nya boleh tak perasan
selalunya.surat2..diaorang selit kat pagar jer
sbb Ibu memang hari2 ada kat rumah
and...kalau dpt pos laju mcm nie..biasanya posmen tampal kat pagar jer
tu la kisahnya
but..apa pun..alhamdulillah..brg dah selamat diambil kat pejabat pos...
ini la dia..
frame dr Airis Wall Deco
mlm...masing2 dok nak bukak
baik2..yer..
and..itu la dia....
2 pcs frame A3

gambar kami sekeluarga..

dah 4 frame dah dok menunggu nak digantung..
Didi..bila nak gantung nie????

2 comments:

Nad MamaZN said...

Gmbr cantek! :)

Adlin Mohamad said...

cantek, ada tgk gak dulu tp x beli masa promo tu

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno