Shoplinks.Asia

Monday, December 9, 2013

Rajinnya anak dara tecik nie....

Ibu baru share pic nie kat FB...
Mummy Ayu pun..laju jer share kat blog plak...
:-)
nama pun perempuan kan..
memang 'rajin' sgt la ke dapur
tambah2 buat benda2 yg dia tak pernah buat
lagi larang, lagi dia nak...

Iris tgh tolong Ibu sagat ubi kayu
nak buat kerepek ubi pedas kata Ibu tadi pagi..masa Mummy Ayu call
dah parut tu..jadi la..

ala Iris..baik2 tangat tu yer sayang..
tolong Tok Umi baik2 tau..masak cedap2 ..
nanti Mummy balik nak makan..
:-)

3 comments:

norey said...

Rajinnya Iris....good girl..

Adlin Mohamad said...

tu baru sorang gegirl, kita 3org sorang sibuk nk tolong 2 lagi pun sibuk gak kacau bukan keje cepat siap bertambah lambat siap hehehe

MamaFarah said...

tu la kan..lagi kita larang lagi la semangat diorang nak tunjuk kehebatan diorang.. Layan jer la..

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno